środa, 9 lipca 2014

200.osiem





Wakacyjne odkurzanie bloga. Tym razem na kolorowo i mokro. W zeszłym roku we Wrocławiu podpatrzyłem rozwiązanie stosowane przez tamtejsze wodociągi - TU POKAZYWAŁEM ZDJĘCIA Od dzisiaj podobna kurtyna wodna działa na Placu Pokoju w Lęborku. Powyżej kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.

Niestety trochę zawiodłem się - kultura korzystania z zainstalowanego urządzenia przedstawia co najmniej wiele do życzenia - śmiecie, kamienie, ciągłe szarpanie i przestawianie wydatku i ciśnienia na kurtynie (dobrze, że nikt oka nie stracił w tym najmocniejszym strumieniu wody) - jutro będzie trzeba pomyśleć jak tę zabawkę zabezpieczyć.

Dopóki będą w Lęborku upały - tak długo będziemy tę frajdę mieszkańcom robić. Nie ma wyjścia .... :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super sprawa Piotrze. Widziałem i podziwiałem :) // Ps. Kiedy piwko ? S... ;)