wtorek, 11 lipca 2017

240.trzy





Kolejny wpis  na blogu będzie bardzo nietypowy.  Kilkanaście dni temu na moim Facebooku pojawiła się reklama firmy działającej w branży fotograficznej - Saal-Digital Fotoservice GmbHbyła do zachęta do wzięcia udziału w promocji fotoalbumów i fotoksiążek. Jako, że od pewnego czasu sporo swoich fotografii pokazuję właśnie w ten sposób postanowiłem zgłosić chęć udziału. Wypełniłem krótki i zwięzły formularz - po czym, w natłoku zająć zapomniałem o tej akcji. Dość szybko na maila uzyskałem informację o zakwalifikowaniu mnie do wypróbowania produktów firmy Seel-Digital Fotoservice
Szybko ściągnąłem sobie aplikację do składania albumów i fotoksiążek. Postanowiłem wykonać fotoksiążkę ze zdjęciami zawodników Lidera-Amicusa podczas treningów i zawodów. Powodów było klika - miałem przygotowane katalogi z tymi zdjęciami a czas wykonania fotoksiążki  i działania kodu rabatowego był dość krótki - taki album był mi potrzebny do zilustrowania moim rozmówcom zasad strzelectwa sportowego - a przede wszystkim przy okazji organizacji zawodów Baltic Cup klub wykonujemy sporo fotoksiążek w ramach akcji promocyjnej i chciałem sprawdzić jak produkt firmy Seel wypada na tle innych drukarni internetowych. 
Po analizie możliwości i potrzeb postanowiłem wykonać fotoksiążkę w formacie 15 x 21 na błyszczącym papierze zawierającą 26 stron. Okładkę postanowiłem zrobić z eko-skóry w kolorze czarnego szafiru. Sama praca nad fotoksiążką zajęła mi może 30 minut. 
Po kilku dniach otrzymałem przesyłkę z gotowym wyrobem. W chwili obecnej fotoksiążkę obejrzało już kilkanaście osób - od znających zagadnienie do kompletnych fotograficznych laików. Postaram się w paru punktach opisać ich i moje spostrzeżenia: 

  1.  Uwagę zwraca najwyższa jakość i precyzja wykonania. Żadnych nadmiarów kleju, świetna jakość materiału "okładkowego", idealnie równo sklejone strony. Wszystko świetnie się trzyma a samą fotoksiążkę ogląda się bardzo wygodnie.
  2. Barwy fotografii są bardzo naturalne, na stronach nie zostają najmniejsze nawet ślady palców. Jakość wydrukowanych zdjęć jest rewelacyjna. (same fotografie były wykonywane aparatem Canon 7D z dobrymi obiektywami - to też może mieć znaczenie)
  3. Na rozkładówkach i zdjęciach zadrukowanych jako tło dwóch stron nie pojawiają się pęknięcia. Jak na razie jest to tylko naturalna, bardzo malutka kreseczka w miejscu składania się strony. Nie przeszkadza to absolutnie w oglądaniu fotoksiążki i nie pogarsza efektu jakościowego.
  4. Wstawiane w aplikacji ramki, cienie i wtopienia (takie stosowałem) wyglądają bardzo naturalnie i estetycznie.
  5. Obsługa systemowa zamówienia też jest bardzo przejrzysta - klient wie w każdej chwili na jakim etapie wykonywania jest jego album czy fotoksiążka.
  6. Aplikacja służąca do składania produktu jest bardzo intuicyjna.
  7. Na 26 stronach zamieściłem 34 zdjęcia różnej wielkości - było 8 stron gdzie na zdjęciu wykorzystanym jako rozkładówka wkleiłem tylko jedno lub dwa dodatkowe zdjęcia. 
Podsumowując - śmiało mogę polecić wykonanie fotoksiążki w firmie Seel - walory estetyczne i techniczne przemawiają jak najbardziej ZA. Jeśli będzie się również zgadzał rachunek ekonomiczny to śmiało można ściągać aplikację i przystępować do składania fotoksiążki i wysyłania zamówienia. 




Brak komentarzy: