niedziela, 11 czerwca 2017

240.jeden


















Aparat fotograficzny powinien służyć ludziom. I bardzo jest dobrze, gdy zrobione fotografie ucieszą jeszcze kogoś poza samym fotografem :) Właśnie w takim celu pojechałem do Wicka z zamiarem zrobienia kilku fotografii na IV Ogólnopolski Turniej Solistów i Duetów "Mistrz Tańca". Oczywiście miałem również zamiar przetestować trochę nową puszkę. I ten zamiar zrealizowałem znakomicie. Szczególnie pod kątem działania AF i ISO na bardzo wysokich czułościach. Sala i zastane warunki po prostu mnie przeraziły. Nogi mi się ugięły jak zobaczyłem te 4 (chyba) reflektory skierowane na scenę, 2 reflektory świecące na tło i panującą na sali ciemność (to nawet nie był półmrok) - wszystkie okna zasłonięte zasłonami o światłoprzepuszczalności grubego koca. Ale co tam! Zawsze lubiłem wyzwania. Zdjęcia jakie są każdy widzi. Żałuję tylko, że nie było możliwości zrobienia prawdziwego reportażu (wspomniany brak światła i czasu) - za to są zdjęcia ze sceny. Na większości fotografii Asia Dawidowska. Serdeczne dzięki za zaproszenie i możliwość fotografowania na takiej imprezie.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Niesamowite ujęcia samych postaci jak i uczuć ... Pragnę zaznaczyć, że modelki były w ruchu !